Food was cold greasy and unpleasant, the chicken was chewy and when complained was basically told that the food was fine
Donna16/04/2022
David16/04/2022
Very punctual with delivery and the food was and always is very tasty. Recently given a complimentary salt and pepper chicken wings (Im now addicted to them).
Craig14/04/2022
Very good delivery time
Brian11/04/2022
Carlene10/04/2022
Diana08/04/2022
Ordered king prawn fried rice and got a soupy, super soft white rice with curry sauce and 7 boiled unsalted shrimps on top. (NOT FRIED )I called the place and The receptionist had me waiting for a while to after tell me that they checked the order and that the chef said that the dish was like that. Morethen they asked me to take the product to the shop for a check and to see if they acept a change. HA Ha Ha ! I called scoffable and asked for a refund. (£5.60) Even sent an email with a photo of the disgusting dish I recieved. Had the same dish before from the same place and loved it but with this service , never again. !
Reply from Hui En
Hi, Diana Sorry to hear that you didn't enjoy your meal. We have checked with the kitchen. King prawn fried rice does not come with curry sauce and the rice you got was fried rice. On the phone, you told us that you were going to bring the dish to the shop as evidence. However, you never turned up. We can not offer a refund until we get the food back and check it. If you have any more questions/inquiries please get in touch with us.
Jim08/04/2022
Ordered for girlfriends dinner. It arrived earlier than expected which was a bonus and she really enjoyed it 😄
Reply from Hui En
Thank you for the positive feedback! Were delighted to hear you enjoyed our service.
Gordon06/04/2022
William06/04/2022
Great fast delivery as normal, food top notch always hot & fresh
Reply from Hui En
Thank you for the positive feedback! Were delighted to hear you enjoyed our service.
Denise05/04/2022
We ordered at 8pm and given an hour estimate. Called at 9.05pm but food was still in the kitchen and waiting on the driver. Called back at 9.10pm to say we would just pick up. Advised by takeaway that the driver had arrived and would deliver. Food arrived at 9.35pm. The food tasted nice but was just warm and the rice had clumped together like it had been sitting a while. Unfortunately had a similar experience with this takeaway a while ago and hoped it had been a one off previously, but unfortunately same happened again. Would not use again.
Sheena03/04/2022
Rebekah31/03/2022
Sheena27/03/2022
Paul27/03/2022
Food was excellent,delivered hot and have already recommended this to friends and family in my local area
Reply from Hui En
Thank you for the positive feedback. Were delighted to serve you, your friends, and your families in the future!
Scott27/03/2022
Fiona26/03/2022
Elizabeth26/03/2022
Derrick25/03/2022
Ashley25/03/2022
N/A
James25/03/2022
Arrived quickly ensuring hot food which I was surprised by as the last time I ordered it took nearly two hours